15 Ocak 2013 Salı

Merhaba!

Merhaba :)

Ben Kitapçı Kedisi, ismimden de anlaşılacağı gibi kitapları çok seviyorum. Ama bunun yanı sıra yazmayı da aynı ölçüde seviyorum :)

"Haftalık Şeyler" blogunu Vikitap.com'dan arkadaşım Kekligün'ün fikriyle kurduk. Kekligün düşünmüş ki, madem biz yazı yazmayı seviyoruz, her hafta bir konu seçelim, hepimiz onun üzerine düşünüp taşınalım ve birer hikaye yazalım, sonra da bu yazdıklarımızı paylaşalım. Eee, o öyle güzel bir fikir verir de ben durur muyum, hemen kabul ettim tabii.

Sonra ben de düşündüm, sadece öyküleri değil, kendimizden birşeyleri de paylaşalım. Mesela okuduğumuz kitapları, altını çizdiğimiz sözleri, izleyip de beğendiğimiz filmleri, tiyatro oyunları... Hatta severek kullandığımız defter ve kalemleri bile paylaşabiliriz.

Bu haftalık öykülerimizi yazarken gelecek haftanın konusunu da belirleyeceğiz tabii, ve sonrasında bizim konumuza katılıp da öyküsünü yazan, yazmayı seven arkadaşların da öykülerini "Misafir Kalemler" köşesinde yayınlayacağız :)

Sözün özü, güzel ve anlamlı yaşamaya dair bizim ufkumuzu açan ne varsa bu blogda paylaşacağız. :)

Görüşmek üzere!

5 yorum:

  1. Hoşgeldiniz,bloğunuz hayırlı olsun.Merakla bekliyorum güzel paylaşımlarınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ilk izleyicimiz :) konuk yazar olmak isterseniz de her daim kapımız açık, bekleriz :)

      Sil
  2. umarım uzun ömürlü bir çalışma olur.. =)

    YanıtlaSil
  3. Benim doğum günümde yayına doğmuş "Haftalık Şeyler". Ben 30 seneyi devirirken o 1 yaşına koşmaya başlamış.
    Haftanın ilk yazma konusu da Vikitap'ta açılan tartışma konularının birinde önerdiğim "ölüm" olmuş.
    Doğum günümü kutladığım hafta aldığım ölüm haberlerinin üzerine düşmüştü bu konu aklıma, paylaşmak istemiştim sizinle. Şimdi bloğunuzda bu konuyla ilgili bir yazı okuyor olmak harika.
    Farkında olmadan dokunuyoruz ya hayatlarımıza, işte bu bloglar sayesinde keyifle başarıyoruz bunu.
    Ocağın 3'ünde bloğumun ilk yaş gününü kutlamış bir "heyecanlı" olarak "Haftalık Şeyler" in doğumunu aynı heyecanla kutlarım. Bloğun uzun ömürlü olması tamamen sizin hevesinizle paralel olacaktır. Dileğim heyecanınız ve hevesiniz bol olsun.
    Takibinizde olacağım.
    Sevgilerimle
    GizliKız http://gizlikizvekarakedi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ilgin için çok teşekkürler gizli kız, seni de aramızda yazar olarak görmekten büyük keyif duyarız :)))

    YanıtlaSil